Právní informace

Poslední aktualizace: 1.1.2025

Informace o provozovateli

Provozovatel webu: Ing. Petr Sahula
Sídlo: Holubkova 3098/2, 106 00 Praha 10 Záběhlice, Česko
IČ: 86819887
DIČ: CZ685764046
Telefon: +420 725 813 813
E-mail: [email protected]
Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Ing. Petrem Sahulou, IČ: 86819887, DIČ: CZ685764046, se sídlem Holubkova 3098/2, 106 00 Praha 10 Záběhlice, Česko (dále jen „Poskytovatel“) a fyzickými či právnickými osobami (dále jen „Klient“), které využívají služeb Poskytovatele.

1.2 Tyto OP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem prostřednictvím webových stránek sprava-wordpress.cz nebo jiným způsobem.

1.3 Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto OP.

2. Předmět plnění

2.1 Předmětem plnění je poskytování služeb v oblasti správy, údržby, aktualizace a optimalizace webových stránek postavených na platformě WordPress, případně dalších souvisejících služeb dle dohody mezi Poskytovatelem a Klientem.

2.2 Přesný rozsah poskytovaných služeb je vždy specifikován v konkrétní nabídce nebo smlouvě mezi Poskytovatelem a Klientem.

3. Uzavření smlouvy

3.1 Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká na základě písemné objednávky Klienta (i v elektronické podobě) a jejího potvrzení Poskytovatelem.

3.2 Objednávka musí obsahovat zejména:

  • identifikační údaje Klienta (jméno a příjmení / obchodní firmu, IČ, DIČ, adresu / sídlo)
  • kontaktní údaje Klienta (telefon, e-mail)
  • specifikaci požadovaných služeb
  • případné další požadavky Klienta

3.3 Potvrzením objednávky Poskytovatelem dochází k uzavření smlouvy.

4. Ceny služeb a platební podmínky

4.1 Ceny služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku Poskytovatele nebo jsou stanoveny individuální dohodou.

4.2 Poskytovatel je plátcem DPH, ke všem cenám je proto účtována DPH v zákonné výši.

4.3 Platba za poskytnuté služby probíhá na základě faktury vystavené Poskytovatelem. Faktura je vystavena elektronicky a zaslána na e-mailovou adresu Klienta.

4.4 Splatnost faktury je 14 dní od data vystavení, pokud není dohodnuto jinak.

4.5 V případě prodlení s úhradou faktury je Poskytovatel oprávněn účtovat Klientovi úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

5. Práva a povinnosti Poskytovatele

5.1 Poskytovatel je povinen poskytovat služby řádně a včas, v souladu s uzavřenou smlouvou a těmito OP.

5.2 Poskytovatel je povinen při poskytování služeb postupovat s odbornou péčí a chránit oprávněné zájmy Klienta.

5.3 Poskytovatel je oprávněn pověřit poskytnutím služeb třetí osobu, v takovém případě však odpovídá, jako by služby poskytoval sám.

5.4 Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, které se v souvislosti s poskytováním služeb dozví.

6. Práva a povinnosti Klienta

6.1 Klient je povinen poskytovat Poskytovateli veškerou součinnost nezbytnou pro řádné poskytování služeb.

6.2 Klient je povinen poskytnout Poskytovateli veškeré potřebné přístupové údaje a informace nezbytné pro poskytování služeb.

6.3 Klient je povinen hradit Poskytovateli cenu za poskytnuté služby řádně a včas.

6.4 Klient je povinen užívat výsledky činnosti Poskytovatele pouze k účelu vyplývajícímu z uzavřené smlouvy a v souladu s platnými právními předpisy.

7. Odpovědnost za vady

7.1 Poskytovatel odpovídá za to, že služby budou poskytnuty v souladu s uzavřenou smlouvou a těmito OP.

7.2 Klient je povinen vady poskytnutých služeb oznámit Poskytovateli bez zbytečného odkladu poté, co je zjistil.

7.3 Poskytovatel je povinen vady poskytnutých služeb odstranit bez zbytečného odkladu po jejich oznámení Klientem.

7.4 Poskytovatel neodpovídá za vady, které byly způsobeny použitím nevhodných podkladů poskytnutých Klientem, pokud Poskytovatel ani při vynaložení odborné péče nemohl nevhodnost těchto podkladů zjistit nebo na jejich nevhodnost Klienta upozornil a Klient na jejich použití trval.

8. Trvání a ukončení smlouvy

8.1 Smlouva je uzavřena na dobu určitou nebo neurčitou podle dohody smluvních stran.

8.2 Smlouva na dobu neurčitou může být ukončena:

  • písemnou dohodou smluvních stran
  • písemnou výpovědí kterékoliv ze smluvních stran s výpovědní dobou 30 dnů, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně
  • odstoupením od smlouvy v případě podstatného porušení smluvních povinností druhou smluvní stranou

8.3 Za podstatné porušení smluvních povinností se považuje zejména:

  • prodlení Klienta s úhradou faktury delší než 30 dnů
  • opakované neposkytnutí součinnosti ze strany Klienta
  • opakované vadné poskytnutí služeb ze strany Poskytovatele

9. Ochrana osobních údajů

9.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

9.2 Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách Poskytovatele.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto OP nabývají účinnosti dnem 1.1.2025.

10.2 Poskytovatel je oprávněn tyto OP jednostranně měnit. O změně OP je Poskytovatel povinen Klienta informovat alespoň 30 dnů před nabytím účinnosti změny.

10.3 V případě, že Klient se změnou OP nesouhlasí, je oprávněn smlouvu vypovědět do nabytí účinnosti změny OP. V takovém případě se výpovědní doba zkracuje tak, že smlouva skončí ke dni nabytí účinnosti změny OP.

10.4 Právní vztahy těmito OP neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a dalšími relevantními právními předpisy České republiky.

10.5 Případné spory vzniklé ze smlouvy budou řešeny především vzájemnou dohodou. Pokud nedojde k dohodě, budou spory řešeny věcně a místně příslušným soudem v České republice.

Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“) mezi Ing. Petrem Sahulou, IČ: 86819887, DIČ: CZ685764046, se sídlem Holubkova 3098/2, 106 00 Praha 10 Záběhlice, Česko (dále jen „Poskytovatel“) a fyzickými či právnickými osobami (dále jen „Klient“), které využívají služeb Poskytovatele.

1.2 Tento reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Poskytovatele.

2. Uplatnění reklamace

2.1 Klient je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistil.

2.2 Reklamaci je možné uplatnit:

  • e-mailem na adrese: [email protected]
  • telefonicky na čísle: +420 725 813 813
  • písemně na adrese: Ing. Petr Sahula, Holubkova 3098/2, 106 00 Praha 10 Záběhlice, Česko

2.3 Reklamace musí obsahovat zejména:

  • identifikační údaje Klienta
  • popis vady
  • požadavek na způsob vyřízení reklamace

2.4 Poskytovatel je povinen Klientovi vydat potvrzení o tom, kdy Klient reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Klient požaduje.

3. Vyřízení reklamace

3.1 Poskytovatel je povinen rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady.

3.2 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel s Klientem nedohodnou na delší lhůtě.

3.3 O vyřízení reklamace informuje Poskytovatel Klienta e-mailem nebo telefonicky.

4. Způsoby vyřízení reklamace

4.1 V případě oprávněné reklamace má Klient právo na:

  • odstranění vady
  • přiměřenou slevu z ceny služby
  • odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že jde o podstatné porušení smlouvy)

4.2 Volba způsobu vyřízení reklamace závisí na povaze vady a na rozhodnutí Klienta, které musí být v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

5. Náklady reklamace

5.1 V případě oprávněné reklamace má Klient právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.

5.2 Právo na náhradu nákladů je Klient povinen uplatnit u Poskytovatele nejpozději do 1 měsíce po uplynutí lhůty, ve které je nutno vytknout vadu.

6. Závěrečná ustanovení

6.1 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1.1.2025.

6.2 Poskytovatel je oprávněn tento reklamační řád jednostranně měnit. O změně reklamačního řádu je Poskytovatel povinen Klienta informovat alespoň 30 dnů před nabytím účinnosti změny.

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: [email protected]
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Autorská práva

Veškerý obsah umístěný na webových stránkách sprava-wordpress.cz, včetně textů, grafiky, log, ikon tlačítek, obrázků, audio klipů, digitálních stažení, datových kompilací a softwaru, je vlastnictvím Ing. Petra Sahuly nebo jeho dodavatelů obsahu a je chráněn mezinárodními zákony o autorských právech.

Kopírování, šíření, přenos, předvádění, reprodukce, publikace, licencování, vytváření odvozených děl, přenos nebo jakékoliv jiné využití obsahu webových stránek pro veřejné nebo komerční účely bez předchozího písemného souhlasu Ing. Petra Sahuly je zakázáno.

© 2025 Ing. Petr Sahula. Všechna práva vyhrazena.

Prohlášení o přístupnosti

Ing. Petr Sahula se zavazuje k zajištění digitální přístupnosti svých webových stránek v souladu s příslušnými právními předpisy.

Stav souladu

Tyto webové stránky jsou částečně v souladu se standardem WCAG 2.1, úroveň AA, z důvodu nedostatků uvedených níže.

Nedostupný obsah

Následující obsah není přístupný z těchto důvodů:

  • Některé starší PDF dokumenty nemusí být plně přístupné pro čtečky obrazovky
  • Některé obrázky mohou postrádat adekvátní alternativní text

Příprava tohoto prohlášení o přístupnosti

Toto prohlášení bylo připraveno dne 1.1.2025. Metody použité pro přípravu tohoto prohlášení: vlastní posouzení.

Zpětná vazba a kontaktní informace

Pokud zaznamenáte problémy s přístupností našich webových stránek nebo potřebujete informace v alternativním formátu, kontaktujte nás prosím:

Email: [email protected]
Telefon: +420 725 813 813

Na vaši žádost se budeme snažit reagovat do 14 dnů.

Postupy prosazování práva

V případě neuspokojivé odpovědi na oznámení nebo žádost zaslanou v souladu s článkem 7 odst. 1 písm. b) směrnice o přístupnosti, kontaktujte:

Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
Email: [email protected]